27.2.12

22 Tahun Aku Hidup Di Dunia....

salam wahai kengkawan...so sementara aku nk tggu azan maghrib,sempat gak ni aku tulis entri baru....alhamdlilah hari ni genap 22 tahun aku hidup sbg hamba Allah di muka bumi nie...

aku bersyukur sgt2 sbb mempunyai mak ayah serta keluarga yg sgt amik berat sal aku...inshaAllah mak,ayah,anakmu ni aku membuat mak dan ayh bangga dgn anak mak ni...amin...

aku akan sentiasa menjaga tutur kataku ketika bercakap dgn mak dan ayah ye..maafkan anakmu andai anakmu ini ade membuat silap secara sengaja dan xsengaja...

inshaAllah mak,anakmu ini akan berusaha menjadi seorang anak yg soleh yg sentiasa mendoakan mak dan ayah.....amin....mak,semoga perut mak sejuk kerana mengandungkan anakmu ini...ingat mak,ayah,satu hari nanti anakmu ini akan berusaha membawa mak dan ayah utk kita sama2 menunaikan haji di sana satu hari nanti..inshaALLAH...

so,azam aku utk tahun kelahiran baru aku adalah memperbaiki diri supaya menjadi lebih baik...akan menjaga solat sebaik mungkin dan menjaga nama baik keluarga...inshaAllah mak,anakmu ini ingin berusaha menjadi anak yg soleh dan taat kepada mak dan ayah...inshaALLAH...amin...

2 comments:

  1. sama-sama doa jadi anak yg soleh dan solehah insyaALlah. amin

    ReplyDelete
  2. inshaAllah haniff ! selamat membuka buku baru :)

    ReplyDelete